Fdle seni çok iyi anlıyorum yapabilseydim bende yapardım😓 ama yine de azalt biraz allah yardımcın olur canım o isterse hersey mümkün ☺️ Bak benim kullandığım bi ilaç vardı hamilelikten önce dozu bitti kullanmayı bıraktım riskli bi ilaçtı hamile kalmamam gerekiyordu. Dört beş doktora gittim kimi dedi alalım cocugu kimi dedi altı ay geçmesi lazımdı neden hamile kaldın kimi de dedi ki bebegin sakat doğma ihtimali var keşke hamile kalmasaydın. Ona ragmen dedim ki hersey allahtan ne olursa olsun bi bebegin yaşam hakkını elinden almicam. Dokuz ayımda ne stresler yaşadım Allah biliyor. Bunun üzüntüsü bile bana sigara içirtiyordu.Ama yine de inancımı kaybetmedim ona hep dua ettim. Bebegim dogdu kucagıma verdiler öyle sağlıklı öyle güzel bi bebekti ki bütün stresi sıkıntıyı unuttum.