Arn1 yok cnm sezeryan değil rahim filmi çektim tüplerim tikaliydi selver hanım laparaskopi yle açacaktı sonra rahim dede basiklik var dedi onun içinde 1500 TL istedi bide rahim ameliyatı yaptı ameliyat sonunda tüplerim açılmadı rahim ameliyatı raporuna da rahime girildi herhangi bişey görülmedi ve çıkıldı yazmıştı tüp bebek Dr ma gosterdgmde ne kadar saçma bu basiklik herhangi bi sorun yaratmaz ameliyat gerektirmez demişti sonra kaç Dr a gosterdysem hepsi aynısını dedi pis kadın sırf para için öyle yaptı toplam 4 milyar paramı aldı