SabriyeBursa Selamlarr Bayrampaşa Kolan hastanesinde normal doğum yapan var mı? Kim varsa yakınımda hep sezaryen oldu o hastanede..Bende oraya gidiyorum kısmetse doğumum orda olacak normal istiyorum ama bir şekilde sezaryene yönlendiriyorlarmış 🤷🏻♀️
Esramese SabriyeBursa o zaman gitme normal imkann varsa neden sezeryan olasin bilge hastanesi de ozellikle hep normal dogumda israrci istersen dene derim cok iyiler illa sezeryanlk haldeysende orda sezeryan oldu ablam ayni gun ayaklandi normal dogum yapanlar gbi bebek gibi baktilar 1gun boyunca ozel oda tutmuştu 1500e oldu sezeryanini suan sezeryan bide ozel oda 1750 olmus fiyatlarida cevre hastanelerimize gore iyi bende dogumumu orda yapicam normal dogum 1300 doktrlr melek gibi
Arn1 SabriyeBursa merhaba benim arkadasım 2 doğumunuda orada normal yaptı onun kardeşide aynı şekilde Dilek hanıma gittiler bende Selver hanıma gidiyorum o sezaryana daha meyilli ama benim bebegimin boynunda kordon var ve insülin kullanıyorum benimki mecburi gibi olucak sanırım
Eyll_kuzu SabriyeBursa orda kimse normal Doğumla uğraşmak istemiyor canım bilgin olsun ama servisteki hemşireler bi tanedir özellikle Reyyan hemşire 😂 dilek hanımın hastasımısınız?
Miraykaraoglu SabriyeBursa selamlar bende bayrampaşa kolan hastanesine gidiyorum. Şuan 38 haftalık hamileyim ayten hanıma gidiyorum normal doğum yanlısı bir doktor kendisinden çok memnunum sağolsun sezeryan ile ilgili hiç konuşmuyor bile hep normal doğum yapmaya teşvik ediyor. Hamileliğim başında selver hanıma gidiyordum para kazanmak için yaptırmadığı test kalmamıştı.
SabriyeBursa Esramese bugün yine sezaryene yönelik geçti kontrolüm, normal yapma imkanım var ama psikolojik olarak sezaryene yönlendiriyorlar
SabriyeBursa Arn1 bende Selver hanıma gidiyorum, bugün kontrolde benim bebeğinde boynundaydı kordon, çatı muayanesi yaptı kendimi geri çekiyorum diye normal yapamazsın tarzında konuştu moralim bozuldu
Twin_mother2 Arn1 çünkü selver hanım hastanenin sahiplerinden sırf para kazanmak için öyle yapıyor allah onu nasıl biliyorsa öyle yapsın beni sırf para kazanmak için boş yere ameliyat etti hakkımı helal etmiyorum
Eceyavuz SabriyeBursa bu doğum konularını kac haftada konuşuyorsunuz neye gore diyor sezeryan olursun yada normal olursun diye esenler medipol e gidiyorum doktorum iyi güleryüzlü ilgili ama hic bu konuları açmıyor suan sadece bebegin ve benim hakkımda konusuyor sağlık testler vs okadar 26+5 im
Arn1 SabriyeBursa evet sanırım selver hanım sezeryan yanlısı ama bu saatten sonra dr değiştirmek de bana mantıklı gelmiyor eger bir sakınca yoksa sen ısrar et bence normal için olmadı zaten sezeryana hemen alıyorlar sahsen ben o şekilde yapmayı düşünüyorum
Esramese SabriyeBursa oguz beyde serdar beyde cok iyiler ben oguza gidiyorm biraz yogunlar ama pisman olmazsn carsamba oguzun nobet gunu cok kalabalik oluyor persembede izinli haberin olsun 😊 diger gunleri tercih edebilirsin 90tl muanesi nst faln ucretsz 10gun icinde tekrar cagirrsa ucretsz muane oluyosn
Fatmanuurcelik SabriyeBursa Ben esenler avicennaya gidiyorum canım orda bu tarz şeylerle karşılaşmadım henüz her giden çok memnun
Esramese SabriyeBursa normal gidip sirada alabiliyorsun ama uzun suruyor cuma gunu gunu bende sabahtan gidicem mecbur 10gunde bir kontrlm var
SabriyeBursa Arn1 her kontrolde normal istediğimi dile getiriyorum zaten bebek için sorun olmadığı taktirde tabi olmazsa zaten ısrarcı değilim en önemlisi sağlık ikimiz içinde
Eyll_kuzu Arn1 selver hanım çok sakin çok tatlı bir doktor hatta kistimi falan o fark etti ama ameliyatımı kendisine olmadım aynı hastanede oldum yinede gelip geçmiş olsun dedi kontrol etti iki gün boyunca
Twin_mother2 Arn1 yok cnm sezeryan değil rahim filmi çektim tüplerim tikaliydi selver hanım laparaskopi yle açacaktı sonra rahim dede basiklik var dedi onun içinde 1500 TL istedi bide rahim ameliyatı yaptı ameliyat sonunda tüplerim açılmadı rahim ameliyatı raporuna da rahime girildi herhangi bişey görülmedi ve çıkıldı yazmıştı tüp bebek Dr ma gosterdgmde ne kadar saçma bu basiklik herhangi bi sorun yaratmaz ameliyat gerektirmez demişti sonra kaç Dr a gosterdysem hepsi aynısını dedi pis kadın sırf para için öyle yaptı toplam 4 milyar paramı aldı
SabriyeBursa Eyll_kuzu ilklerde murat öztürke gidiyordum o ordan ayrılınca selver hanımla devam ettim
Arn1 Eyll_kuzu evet bende güzel elektrik alıyorum bırakmak istemedim o yüzden benimde rahim kısalıgımı farketti ve hep temkinli davrandı sagolsun inşalllah dogum da güzel geçer
Esramese Eceyavuz evet renkli oguz beye gidiyorum ben url=https://hizliresim.com/gP8JOZ][img]https://i.hizliresim.com/gP8JOZ.jpg[/img][/url bu sekilde her gitmemde fotograf kagidina basarak siyah beyaz var verdigi onun disinda resminide veriyor