SabriyeBursa dilek hanıma gidiyordum 31. Haftamdayım bırakma kararı aldım. Riskli gebelikleri yönetemediğini düşünüyorum, çok fazla moral bozuyor. Ama risk yoksa her şey yolundaysa ondan iyisi yok.. ayrıca mesai saati dışında doğuma gelmediği için de sezeryana yönlendirdiğini düşünüyorum. Bebeğimin başı sadece 1 hafta önden gidiyor diye sezeryan olur büyük ihtimal kafası önde gidiyor dedi. İnsanlar 4kilo bebek doğruyorlar normal doğumla.. bu dediğinden sonra bırakma kararı aldım. Selver hanıma hiç bişey demiyorum bile kanama sebebiyle acil olarak ona gittim benden 500 liralık test istedi. Meğer testin sonucu zaten 3 gün sonra çıkıyormuş ve zaten daha önce yaptırdığım bi testmiş. Onun dışında bir sürü para harcattı bize.. can acısıyla o an veriyorsun ama sonradan düşününce insan sinir oluyor. Çok doluyum kolan konusunda 😂