Fdle bütün gün kasıklarım ağrıdı reglden de beter, anlayamadım çok ta ateşlendim sanırım hava bunalttı fazlasıyla, normal mi hiç bilmiyorum ama gün boyu akıntım oldu ilk yazdığımda azdı sonradan yoğunlaştı, şimdi kesildi gibi.. yani peçeteye bile gözükmüyo çok az bi pembemsi leke ama gün boyu çok aktı bu yüzden de kapılmak istemiyorum