Merhaba kızlar,
Öncelikle allah isteyen herkesi evlat sahibi yapar inşallah.. şöyle anlatıyım bundan bi 6ay önce ilk gebeliğimdi düşük oldu kese boştu ilaçla düşürdüler, şimdi tekrar deneyelim dedik tabi allah vergisi, allah büyüktür diyorum her zaman. Adetime 2 gün kaldı ve bugün pembemsi bir kanama oluştu internete baktım adet tarihinden önce yerleşme kanaması oluyormuş. Hafif ağrılarım var ama adet olduğumdan daha farklı adetlerimde çok fazla ağrım olurdu.. daha önce böyle bir durum yaşayan var mı acaba?