Sndz95 benim adet tarihimden 4 gün önce çok hafif kanamam oldu. Bir gün sürdü bir iki kez peçeteye bulaştı. Hafif karın ağrısı da vardı. Adetlerim hiç erken olmadığı için evde test yaptım ve iki çizgiyi gördüm. Aklında kalacağına hemen test yapabilirsin. Umarım istediğin gibi olur 🙏🏻🙏🏻