BesteMelek canım öncelikle hayırlı olsun ve geçmiş olsun aynı şeyi ilk gebeliğim de yaşadım 6 haftalık ta gel dedi kese var bebek yoktu 2 hafta sonra gel hem kalbini de duyarız dedi kalp atışını duymaya gidiyorum diye gittiğimde bebeğin aslında gelismedigini ve kabininde atmadığını öğrendim vakumlu kürtajla bebeği aldılar sonra yine hamile kaldım yani üzülme inşallah öyle değildir inşallah bebeği görürsün ama gormezsende üzülme rabbimin Bi bildiği vardır ben şimdi 2.kez hrmileyim 3.ayimi bitirdim Rabbım yardımcın olsun