BesteMelek benimki de tüp bebek geçen hafta cuma günü keseyi gördüm pazar günü kanamam oldu dün tekrar gittim hastaneye doktora pazar günü kanamam olduğunu söyledim pat diye yüzüme düşebilir kesenin ici de bos dedi neye uğradığımı sasirdim sadece kesenin 15 mm olduğunu söyledi ama internetten araştırdım ultrasonda kese 16 20 mm arası görünürmüş bana daha erken diyebilirdi iste bazen böyle patavatsız doktorlara denk gelebiliyoruz pazartesi başka bi doktora gidicem insallah kalp atışlarını duyarız