USG kağıdın varsa koyabilir misin incelemek istiyorum Dr .bana çiftçinin hafta hafta gebelik videoları var orda özlemiştim bebek küçücük bı çizgi gibi görünüyordu kese çizgisinin üzerinde benim kesemdede aynı görüntü oldu doktorum bebek yok kalp atışı yok demişti ama o videoda izlediklerimden ben bebeğin omurlarini beyin lobunu ve kalbini görebiliyordum bekledim bir hafta sonra cokk cokk az bı kalp atışı duyduk beklemekte yarar var