Merhaba kızlar 6 artı 3 bebeğimizin günü ama bugün gittiğimizde kesemiz göründü fakat embriyo görünmedi Doktor bir hafta daha bekleyelim dedi Bazı arkadaşlarım diyor bizim 8 /9 haftalarda kalp atışları görüldü duyuldu doktorda bana 6 hafta olup da embriyonun görülmemesi pek iyiye işaret değil dedi ve moralim gerçekten çok bozuk bir hafta daha bekleyip kürtaj edebiliriz boşsa dedi bazıları da diyor 9 haftaya kadar bekle kafam karışık ve moralim çok bozuk