Slmzhnm Canım ben 32’de gittim 32’den sonra 2 haftada 1 çağırdı 34’den itibaren ilk önce nst sonra muayene olmaya geleceksin dedi doktorum öyle yaptık bizde. İkisi içinde randevu Alman gerekiyor yaklaşık 15-20 dakika kadar sürüyor. Gitmeden bol su içmeni bir çikolata veya tatlı birşeyler yemeni istiyor nst randevusunu veren bayan ilk gireceğim zaman öyle söylemişti. Benden sana tavsiye nst çektirdikten sonra 2 hafta sonrası için hem bir sonra ki nst hem de doktor randevunu al canım. Sonra ikisini denk getirmek zor oluyor.