Slmzhnm birde ben randevu almıyorum nst için. Doktorum söylüyor doğumunun veya ameliyatının olmadığı zamanları şu gün sabahtan gel şu gün öğleden sonra gibi. Ona göre gidiyorum. Nst den sonraki kontrol içinse sekretere aradan nst sonucunu uzatıp sıra bekleyip giriyorum çağırdıklarında. Zaten 10 günü doldurmamışsan yeni kayıt açamıyorlar.