MerveSinan ben 9sene önce dogurdum hastane ebeleri dogumdan sonra hemşirelerin ilgilenmeri temizlik falan çok iyiydi. 3sene önce arkadas dogum yapti refakatci olarak kaldim temizligini falan hiç beyenmedim oda temizligi hemşireler falsn ilgili gelmedi .insallah degışmiştir eski düzene girmiştir .Artik hayirlisi para veriyoruz okadar . bakalim nasil olucak