Fasulyeveannesiii Mr1517 biZ de aynıyız haftalarımız ve kilolarımız ben de 58 ile hamile kaldım şimdi 66 oldum 💥💥🔥🔥 sizin nasıl kendi kilonuz
Fasulyeveannesiii Mr1517 ben güzel ben de normalde 52 kiloydum kilo aldım sonra hamile kaldım veremeden üstüne aldım 🤷🏼♀️😶☹️
Atikeemre14 EsraSercan111 bizde 22 haftalıkken kontrol olmustuk 515 grm 27 cm suan 24+1 yarın kontrolumuz var bakılalım ne kadar olmusuz dogumda ekım sonuna gelıyor 🥰
irmtrn EsraSercan111 bugün 28.haftamız bitiyor, dün kontrole gittik kızımız 1kilo240gr olmuş, boyumuzu söylemedi doktor🧡. Ben de 10 kilo aldım 😂
EsraSercan111 irmtrn benimde 26. Hafta kontrole gittim 1016 gram çıktı boyuda 36 cm toplam 8 kilo aldım bnde
A_S_K EsraSercan111 en son 20 haftalıkk gittim 375 gramcıktı şimdi 26+6yız kontrolümüüz 27 Temmuzda 28 haftalıkken bilmiyorum bu yüzden ama kilo aldığını yaptığı baskıdan hissediyorum. 58 ile hamile kaldım 68 oldum🤦🏼♀️ Tahmini doğum tarihimiiz 7ekim-15ekim arası :)
Fatmanurozgr EsraSercan111 25+2 Şuanda Geçen Hafta kontrlm vardı 730 gramdı ilk 3 ay hic almadım 50 kiloyla hamile kaldım suan 56 sanrm 🤭
Deletedmom2 EsraSercan111 sata göre tam 26+0 ultrasona göre 27+4 haftalığım normalde hafif topluyum kilo almaya çok elverişliyim ama haftana göre kilon güzel dedi doktor 7 kilo almışım bebişimin kilosunu Salı günü öğrenicem ama hareketlerine bakılırsa 1 kiloya yakın olmuştur diyorum maşallah çok hareketli 🥰
Cagladevecioglu Fidannnn kilo aldirmak icin nelerle besleniyosunuz acaba ozellikle yediginiz bisey varmi 🥰
EsraSercan111 Cagladevecioglu ben sabah kahvltıdan bir saat önce tahin pekmez karışımından bir tatlı kaşığı yiyorm snra kahvaltımı yapıorum 2 dilim ekmek yumurta peynir vs. daha snda öğlen ekmeksiz yemek ne var yiyorm ara öğün hergün iki domates iki salatalık yiyorm biraz zaman geçince acıkır gibi olunca bir tabah dolusu meyve yiyorm be varsa çilek şeftalı üzüm muz ne varsa o an ve akşam yeneğinde bir dilim ekmek yemek ve yoğurt
DeryaKuzusu 25 haftalık olduk tam. 7 kilo fazlalık ve 660 gramla karşınızdayız 🤗💕 bu rakamlar 1 hafta öncesine ait tabi. Şimdi muhtemelen bizim pıtırcık 800 olmuştur. Bn de 250 gr daha almışımdır 🙈🤣🤣🤣