EsraSercan111 26+6’yız biz de. Dün gittim kontrole 1kg 7gr olmuş bebişimiz. Boyunu söylemedi doktor biz de sormayı unuttuk. 48 ile hamile kalmıştım şuan 56 oldum. 8 kilo aldım. 11-12 gibi kahvaltı yapıyorum akşam 5-6 gibi de akşam yemeği yiyorum. Aralarda acıkmadığım için ara öğün falan hiçbir şey yemiyorum. Bazen akşamları meyve yiyorum. Sanırım yanlış bir beslenme şekli ama bebişin gelişiminin iyi olduğunu söyledi doktor.