Asilalaz seni tanımıyorum ama gerçekten bu durumda içini dökerek biraz rahatlayacaksan süresiz bunu konuşabiliriz. Sonuçta ortak bi fikirdeyiz Türkiye’yle ilgili, belli ki evin ve hayatın sorumluluklarını sende eşinle belki de eşinden çok üstlenmişsin ki görebiliyorsun herşeyi tüm çıplaklığı ile. Evlendim türkiyeye taşındım, Ilk elektirik faturası geldi, neler söylediğimi çok iyi hatırlıyorum 😂 ama napabilirim durum bu 🤷♀️
Ve düşün, sırf çocuğumun geleceği eğitim ile ilgili daha açık olsun diye, ilk hamileliğimi eşimle değil Almanya da ailemle geçiriyorum ve bu çok kolay değil. Dolayısıyla biz bunları aslında haketmiyoruz ve sen haklısın 🙂🍀