Asilalaz söyledikleri tamamen anlayabiliyorum. Büyük kısmına da hak veriyorum bunda problem yok. Ama ben, insan kısmetinden fazlasını yiyemez zihniyetindeyim. İnan seni anlıyorum. Hepimiz isterdik daha iyi şartlarda olmayı ama durum bu, bu kadar. Bununla geçinmek zorundayız ve hani sen Almanya da olmuş olsan, Türkiye de ki Suriyelilere de bakış açımız muhtemelen aynı, işte Almanya da da sende Suriyeli hatta daha aşağı bi muamele görecektin.