Asilalaz söylediklerinin bir tanesine itiraz edemem, baştan aşağı haklısın. Zaten Türkiye güllük gülistanlık diyen iki gurup var, biri Türkiye de yaşayıp pek sorumluluk sahibi olmayanlar veya haksızlıktan korkmayanlar, birde yurt dışından medya üzerinden memleketi takip ederek herşeyi 4-5 haftalık tatilde yollar ne güzel oldu amma deyip herşeyi iyiymiş gibi gören. İyi olmadığını söylediğinde de, e eski Türkiye’den senin haberin var mı oluyor, klasiktir artık bunu sende tecrübe etmişsindir. Bu arada, avm cafelerin doluluğunu da açıklamak çok basit, en azından benim edindiğim tecrübe, ya zaten aileden maddi durumu çok güçlüdür yada borç batağındadır kredi kartıyla geçiniyor herkes. Benim kredi kartım yok, eşim ve ben ne çalışırsak onu yeriz dolayısıyla da belki iki aya bir avm cafe takılabiliriz. Bir de ben Türkiye de tanıştım kredi kartıyla Almanya da o kadar yoğun değil. Vee Oturduğu yerden rahatlıkla konuşan insanlar çok var malesef, dolayısıyla bununla ne sen ne ben baş edebiliriz. Sal gitsin 😊