Asilalaz orda adım adım kendimiz yaşadığımız için zor geliyor tabi, e ortalama 2500 tl ye herşeyi sığdırmakta zor. Yüzde yüz vergi ile mücadele ediyoruz bunların farkındayızdır bilinçli insanlar olarak.
Benim eşim de özel de çalışıyor ve 6 ay maaşını alamadığını biliyprum. Ama Almanya da da çok farklı değil aslında, yani tek fark bekli de, ne kadar seni süründürerek yapsa da, sana iyi kötü bi ekonomik destek çıkıyor belli şartları yerine getirirsen. Ama o kadar o da işte 🤷♀️ Ha bi de eğitim. O da Türkiye’ye nazaran daha “kaliteli” 😕