Ahmer0412 Rabia2019 kuzum ben mağazadan aldım siteden bende baktığımda bulamamıştım mağazada da tesadüfen buldum 😊
Suleylmaz Rabia2019 bende ozdilekten aldım kampanyadayken gayet sık ve güzel çok kalın da değil mali da güzel 😊
Esmaaaaaaa sevval55 bu siteden alışveriş yaptınız mı hiç ürünleri nasıl dolandırılma ihtimali var mı ?
sevval55 Esmaaaaaaa aldım bi kaç kez geri arayıp siparis onayı falan istiyolar kapıda odeme olarak alıyorum urunler cok gzel
sydtns Rabia2019 ben özdilekten aldım yumuşaklığı dokusu çok güzel yanında birde çıngıraklı oyuncağı vardı :)
Aysaa Rabia2019 lcwden aldım 30tl çok güzel yumuşacık ve hafif yıkadım herhangi bişey olmadı tavsiye ederim