defne55 Kbrkrt normal battaniye canım üstünde nohut şeklinde benekler var bildiğimiz bebek battaniyesi
meva_ Rabia2019 hem özdilekten hem de waikikiden aldım kısa programda yıka ikisinde hiç birşey olmaz 😀 aynı kalite hiç fark yok 😀
Nesli07 Rabia2019 iyiymiş canım fiyatıda ben yaşadığım şehirde bi bebe mağazasından aldım ekru 45 tl ye aldım biraz pahalı almışım bide pembe düşünüyorum onuda LC den alayım iyiymiş 😊
Srnkrbrn Nesli07 internet sitesi veya uygulamadan da alabilirsiniz sorun olursa magazada iade değişim var ben 29 tl ye almıstım magaza pembe ve ekru vardı mavi yok diye uygulamadan almıstm hatta
Srnkrbrn Rabia2019 bende lcw dan aldım baya ebat olarak büyük ve kaliteli kullanmak henüz nasip olmadı ama lcw mallarını hep kaliteli bulmusumdur
ozgurhayalim Rabia2019 ben lcwdan aldım canım.mavi rengini gayet beğendim. Henüz kullanmadım ama yıkayınca yıpranmadı 😊
Rabia2019 Slmmrb hemen çıkıp alacaktım ona göre lcw ya da özdileğe gidecektim de o yüzden acil yazdım canım 😂😂