Sevdamustafa HulyaDuru ayyy ne güzel bende sali kontrole gitcem sancin çıkarsa salida alabilirim dedi evet kız seninde kız sanırım 😊
HulyaDuru Sevdamustafa benim 2. sezeryanim olcak kısmet olursa ilki kız oldu şuan erkek bekliyoruz inşallah 2sininde Doğum günleri aynı olacak inşallah 😂
Dilekulgtt Buradem16 ayaklarim sabah benimde sis oluyo cnm hareketsizlikten ama sonra geciyo tansiyonun normalse skntı yapma
Buradem16 Dilekulgtt aksine benim ayaklarım da dinlenince iyi üzerine basıp gezince daha çok sisiyo..zaten dışarı da çıkmıyorum evde yemek iş fln başka bişey yok..çok canım yanıyo patliycak gibi oldular artık.. tansiyonum iyi sıkıntı yok
Mervemim Sevdamustafa her sey normale uygun dedi doktor onun için bekliyorum canım normal dogum olmasını hayırlısı olsun inşAllah
HulyaDuru Sevdamustafa Aynen bizde şaşırdık çalışsak bu kadar denk gelmez 😂😂 hep kış bebeğim olsun istedim dedim ama nasip değilmiş 😁😍
Merv52 Sevdamustafa inşAllah canım sağolasın hepimiz için geçerli rabbim rahat kolay doğumlar nasip etsin bize☺️☺️
Dilekulgtt Buradem16 yuksege kaldr cnm soguk su tut ayaklarina normal cnm ama idrar tahlili verdiysen sknti yoksa sorun yapma
Buradem16 Dilekulgtt hepsini yapıyorum cnm ama değişen bişey yok.. bakalım yarın kontrolum var tahlil yapar herhalde
Buradem16 Dilekulgtt hepsini yapıyorum cnm ama değişen bişey yok.. bakalım yarın kontrolum var tahlil yapar herhalde
Buradem16 Dilekulgtt hepsini yapıyorum cnm ama değişen bişey yok.. bakalım yarın kontrolum var tahlil yapar herhalde
Buradem16 Dilekulgtt hepsini yapıyorum cnm ama değişen bişey yok.. bakalım yarın kontrolum var tahlil yapar herhalde
Sevdamustafa HulyaDuru yazin hamileliğin son günleri cidden zor oluyo ama gerçekten çok güzel birşey olmus 😊😂