Buradem16 Dilekulgtt hepsini yapıyorum cnm ama değişen bişey yok.. bakalım yarın kontrolum var tahlil yapar herhalde
Sevdamustafa HulyaDuru yazin hamileliğin son günleri cidden zor oluyo ama gerçekten çok güzel birşey olmus 😊😂
Aysen1995 Sevdamustafa bizdede 9 gun..bendede hic agri yok acilma yok🙄sanki 9 haftaligim😀 Allahh yardimcimiz olsunn🤲🏻
Eren1merve Sevdamustafa son 15 gün doğum sancısı şiddetinde sancı cıktı nst de ama bn hissetmıyorum o kadr beklıyoruz ne olacağımızı bilmeden hayırlı doğumlar insallah hepimize
Mervemomm Sevdamustafa 10 günümüz kaldı normal doğum istiyorum 21 temmuza kadar doğmazsa 22 sinde suni sancı verilcek şuan 3 kilo 🤰🐥💙
Merv52 Sevdamustafa inşAllah canım sağolasın hepimiz için geçerli rabbim rahat kolay doğumlar nasip etsin bize☺️☺️