Sevdamustafa Kızlar son 6 gün sanki 6 ay varmış gibi zaman geçmiyor sizde durumlar nasıl bebişler kaç kilo 😊
Dilekulgtt Sevdamustafa 13 gun var benimde 38+1 kizim 3 kilo sancim yok acilmam yok bebegim biraz yaramaz galiba bugun kontrolde basi yan duruyodu 🤦♀️
theo Sevdamustafa bende 38 deyim yaklaşık 3200 gr mış. adet sancıları oluyo arada ama yalancı sancılar sanırım. Nst de 25-30 arası çıkıyor. beklemedeyiz
Buradem16 Dilekulgtt benimde 13 günüm var cnm bende de hiç bir tık yok..bakalım yarın kontrolum var ama acayip şişti ayaklarım sabah uyanınca da yüzüm şiş oluyo..seninde varmı böyle şikayetin..artık korku ve heyecan başladı
HulyaDuru Sevdamustafa normalde doktorum dün alabilirdi sancım vardı ama biz ısrarla 15 temmuz istedik Kızı mı 15 temmuzda doğurdum sağolsun doktorum tatil olsa da gelecek doğumumu yapacak 😍🤗
Sevdamustafa Buradem16 yüzümde şişlik olmuyor ama ayaklarim ellerim gece çok şişiyor sabah kalktigimda çok rahatsiz oluyorum biran önce olsun artik istiyorum
Dilekulgtt Buradem16 ayaklarim sabah benimde sis oluyo cnm hareketsizlikten ama sonra geciyo tansiyonun normalse skntı yapma
Sevdamustafa HulyaDuru ayyy ne güzel bende sali kontrole gitcem sancin çıkarsa salida alabilirim dedi evet kız seninde kız sanırım 😊
Mervemim Sevdamustafa her sey normale uygun dedi doktor onun için bekliyorum canım normal dogum olmasını hayırlısı olsun inşAllah