Annecik03 benim içimde bulunduğum durumu sen yaşayıp atlatmışsın ne güzel. Bizde şu an kiradayız ev sldık ve inşaatı bitmedi pazartesi bir yandan inşaat devam edecek, bir yandan inşaat temizlik firması eve girip temizlik yapmaya çalışacak, bir yandan satın aldığımız mobilyalar eve girecek ve tüm bunların yanında bir de nakliye ile biz eve girmeye taşınmaya çalışıcaz 😳 düşününce bile beynim duruyo. Bu arada geçen yıl Belçika’ya gitmiştik aşık olup geri döndük. Tur ile gittiğimiz için orada fazla vakit geçiremedik bu kez otel ayarlayıp sadece Belçika’ya gidelim tadını çıkaralım istiyoruz 😍 keşke gideceğimiz zamana denk gelseydi de seni bulmuşken sorsaydım be yapılır, nerelere gidilir, nerde kalınıp ne yenilir filan diye 🙃