Annecik03 böyle şeyler sadece Türkiye de olur sanıyordum 🤣 ben aynı zaman da ev sahibiyim daha kimsenin bir kuruşunu kesmedim. Çok şükür evime zarar veren bir kiracı da denk gelmedi. Ama aynı zaman da kiracı da olduğum için saolsunlar her ev sahibim ama az ama çok hep bir miktar kaporamı kırptı, biz de lanet olsun diyip gidiyoruz napalım onunla mı uğraşalım. Şimdiki ev sahibi de aynısını yapacak biliyorum alıştık artık. Ev toplamaya gelince de ben de aynı şekilde 4 odalı evi tek başıma topladım koli yaptım, sona bıraktıklarımı da pazar kapatıp pazartesi gidicez artık. Bitsin de artık ben de hamileliğimin tadını çıkarmak istiyorum, resmen ilk hamileliğim ve hiçbir şey anlamadım. Ev aramakla ev toplamakla geçti gitti, şuan 32 haftalığım ve sanırım kızım erken gelecek sancılarım başladı bile şimdiden 😣 Belçika evet küçük ama standart avrupa ülkelerine göre mimarisi değişik olduğu için ilgimizi çok çekti. Artık avrupaya gitmek hiç zevk vermiyo bana, sanırım 20’ye yakın ülke gezdim hepsi birbirine benziyo. Şuan favorim uzakdoğu ve belçika 😁 ama bebişimiz oluyo 1-2 sene bir yere kıpırdayamayız.