Hanımlar merhaba,doğumdan sonra evde yanınızda kim kaldı,nasıl geçti süreç,kayınbaba,kayınvalide kendi anne babanız? Ben açıkcası eşim dışında erkek istemiyorum fakat elimşn ailesi il dışından gelecek malüm bebekli ev yatılı misafir konusuna sıcak bakmıyorum?! Sizlerin düşünceleri ve tavsiyeleri nelerdir!?!