uhuddd Bsyldrmdlk sandalyede değilde yerse oturarak bi ayagınızı kıvırarak kılın ben öyle yapıyorum farzları ayakta kılmaya calısıyorum ama bazende olmuyor oturuyorum Rabbim kabul etsin ama ayaklarınızda sorun yoksa sandalye de oturarak kılmayın yere oturmanız kılmanız daha makbul.
Bsyldrmdlk uhuddd çoğu kişi öyle yazmış Allah razı olsun oturarak kılmaya başladım ilkte biraz garip geliyor ama alıştım sayılır Rabbim kabul etsin🤲🏻
Nur9286 Bsyldrmdlk yerde oturarak kılıyorum çok zorlanıyorum bende sizin gibi eğilemediğim için zorlanıyorum 24 haftalığım ama karnım çok büyük o yüzden bi süre böyle kılabiliriz yer otururken önceden secdeye alnımı koyabiliyordum şuan onu da yapamıyorum bende çok üzülüyorum ama keyfi bir olay olamadığı için şuan bu şekilde kılabiliriz🥰
uhuddd TugbaClk canıö cok zorlanmıyorsan sandalyede kılma yere oturarak kıl yani ayakları uzatamıyorsun ama bi ayagını kır öyle kılmaya calıs sandalye de kılmak pekde uygun değil araştırabilirsiniz fetva meclisinde faln Rabbim kabul etsin
bsrsl_2016 Bsyldrmdlk bn 26 dayim.. bu hafta zorlaniyorum.. kiloda aldim onunda etkisi var kilmak istememek değilde vücuduma zor geliyor bisey yapmak istemiyorum.. bazen kilamiyorum Allah affetsin .. gücüm olmuyor
Bsyldrmdlk bsrsl_2016 Bırakmayın lütfen bende bir kılıp bir bırakıyordum sağolsun eşim her vakit arayıp kıldın mı diye soruyor🤲🏻
Sumeyraerva Bsyldrmdlk kilabilirsin canim cok zorlaniyosan oturarak da kilabilirsin sandalyede de kilabilirain secdeye inerken oturuyosun sandalyeye diger turlu normal ayakta kiliyosun
Oglusannesii Bsyldrmdlk 34 üm ben hala normal kılıyorum mide sorunu için yorgun anınızda yemekten sonra su içinde kılmayın dinlenginken kılın ben çözümü öyle buldum. Oturarak kılacak olsam hemen hangi işimi oturup yapıyorumji diyorum yani yapılan onca plates vs namazdan daha zor aslında diyorum 🤷🏻♀️
Bsyldrmdlk Oglusannesii maalesef pilates sporda yapamıyorum kilo aldım ondan heralde 🤷🏻♀️ Özellikle 2 gündür feci nefes darlığı yaşıyorum 😔
Buradem16 Sandalyede kılıyorum cnm 38 haftaliğim ayaklarım şiş oturamiyorum hiç bir şekilde yere..Allah kabul etsin inşallah
Busragunayy Bsyldrmdlk ben oturarak kılıyorum secdeden kalkamıyorum ki ve zaten günah değil kılmana engel bir olay varsa
sumsahin Ben daha 21 haftalıgım ama bende bile nefes darlığı ve ağrı oluyor. Bakalım ben de oturarak kılıcam artık. Abdest alırken bile ayağımı kaldırınca ağrı giriyor. Allah kolaylık vermiş çok şükür 🤲🏻
AygyulSina Bsyldrmdlk sandelyede oturarak kiliyordu ni akrabamiz yasli bir kadindi. Kendini zorlama derim
Kbraorss Bende 32 haftalık hamileyim beynim sulandı artık karnımın üstüne baskı yapmim diye çok sıkıntı çekiyorum bende ne yapicami bilmiyorum
Rabiaibrahim0803 Bsyldrmdlk canim ben artik oturarak kiliyorum bence sende oyle kil sonucta Rabbim boyle bi olanak vermis bize.kendini ve bebisini zorlama 🤗
TugbaClk Oglusannesii ben damardan kan serumu aldım 2 defa çok iyi geldi gözüm açıldı resmen bugün de eczaneden keçi boynuzu özü aldım çok iyi geliyo dediler doğum sonrası da ihtiyacımız olcakmış