Minikanneadayi Side ne kadara aldın canısı internetten alıcaktım ama eczanelerden alınıyor dedi ve çevremde yok
Side Minikanneadayi ben kırmızı beyaz eczaneden almıştım o zaman canım sanırım mustela set 180 e gelmişti desitin de hepsi buradadan 14 e gelmişti
alyavetuna secilbektas muhendisoglunu takip ediyorum instagramda biraz onun yazılarını okudum birazda araştırdım ya siveno alacaktım ya mustela. Geçen markette yüzde 50 indirim de gördüm 2 tane siveno aldım yorumlar güzeldi bakalım.
Aysaa Dalin içerik olarak en kötü markalardan o yüzden şampuan hipp aldım katkısız yenidoğan uygun pişik kremi desitin ve sudocrem aldım
Sasah1441 secilbektas ben komple nivea aldım aslında mustela ve bioderma abc var eczanede satılıyor onlar çok iyi ama bütçem yetmiyor onlara instagram da mühendisin oğlu diye bi sayfa var tüm ürünleri karşılaştırıyor market ürünlerinden içerik olarak en iyisi niveaydı
Ayseysf Ben organik alıcam ınşallah hepsini organık urunler yapıp satan sayfalar var instagram da katkı maddeli ürünleri kullanmayın kızlar mesela dalin de yoğun parfüm var
Ozlemtc secilbektas ben 30 yaşındayım annem bizi mustela ile büyüttü ilk kızımı da mustela ile büyüttüm şimdi ikinci bebeğime de mustela kullanacağım güvenilir bir marka ve çok güzel kokuyor
A_S_K secilbektas tavsiye üzerine unibaby aldım. 1000mg 10tl idi 3 tane sipariş ettim 😊 Pişik kremi bepanthol eczaneden alıcam. Vücudu için bebe sabunu aldım 3,50 tl idi bimin markasının mis gibi kokuyo :) Losyon alıcam bir de bu kadar
Lee secilbektas şampuan ve vücut yağı mustela aldım. Pişik kremi bepanthol aldım . Bebek deterjanı olarak dalan aldım katkısız olduğu için henüz denemedim. Bizde 35+4 olduk
masalfatos secilbektas mustela yeni doğan köpük şampuan al canım ben kızıma ondan kullandım hiç konagimiz olmadı çok şükür oglumada ondan alcam içeriği hem çok güzel hemde zararsız eczanede çalışıyordum çoğunun içeriğini biliyorum mustela tavsiye ediyorum
AmatorAnne Mustela aldım. Saç ve vücut şampuanı bir, indirimde 60 lira falandi. Biraz pahalı ama bir yıl yetiyormus. Pişik kremi de Bepanthol aldım eczaneden.