secilbektas Kızlar bebek şampuanı ne aldınız ben daha alamadım kararsız kaldım yardımcı olurmusunuz artık almam lazım 34+2 haftaligiz
espalp secilbektas ben bugün ebebek’ten dalinin hepsini aldım. %20 indirim vardı çok uyguna geldi. Pişik kremi için ayrıca bepanthol falan da alıcam ama dalin’den bi set yaptım. Deterjan ve yumuşatıcı da çok uygundu hepsine 130 lira verdim
secilbektas Mom72626 anladım pişik kremi yada bebek pudrasi lazım oluyormu genelde pudra alınmiyormuş ama
secilbektas espalp bugün bende bayım o zaman daha alamadım daliniizde çok önermiyorlar ama ben alıcam paket olarak alıcam hepsini denilen bende teşekkür ederim
Minikanneadayi Pişik kremi olarak sudocrem öneriyor lar anında geçiriyormuş etrafımdakiler hepsi bu kremi kullanıyor
Side secilbektas Mustela hoşgeldin Bebek seti aldım canım ekstradan içinde var ama bi tane de Desitin pişik kremi aldım ☺️
secilbektas Kızlar bide tırnak markasını torpulumu aldınız tarak falan aldınız mı bnm az kaldı ama kararsızım yaa hangisi olur tarak almalimiyim falan diye