Pişik kremi sebamed aldım ben daha bebek de denemeıdm ama kendım de işe yaradı😀 ablam mustela kullandı oda memnundu şampuan uni baby 06 ay köpük formunu aldım eczaneden sordum Hepsını sebamedi de ama bunu önerdi fiyatı bile daha uygun bunun sebebi durulması daha kolay cocugun sacında kalma durumu acaba iyi durulandımı sorunu yok ama ben yenidoganda bu cok sıvı sabun gibi sampuan ları sevmıyorum zaten cok oyle uzun sure degıl 5 dk cocugu yıkıyorsun bedenınde kalıır içime sinmiyor