Kızlar kanamam oldu yine sabah ,koşarak Dr a gittik sabah 7 de kaldırdık Dr umuzu ,12+3 uz,pembe başladı biraz koyulasti ağrım yok ,ama kanama alanı geçen sefere göre daha fazla ve aynı yer ,endiselenme dedi ,iğne yaptı ,bu arada ikili taramamiz da oldu ,çok şükür burun ve ensede bir sıkıntımız yok,kalp atışları gayet ritmik ve bayağı hareketli bebegimiz ,kız diyebilirim ama yine de 2 hafta sonra daha netlesir dedi ,3 güne bir iğne olacagim şimdi ,dualarinizi eksik etmeyin nolur🙏🙏