Duchess ben 15+4 teyim her kontrolde farklı oluyor ikiz bebek bekliyorum bazen hafta ve günleriyle uyumlular, bazen biri birkaç gün önde diğeri tam haftası ve gününde, bazen gerisinde. Bu arada ben 10 günde bir doktora gittiğim için bu kadar çok çeşitli görüyorum sanırım doktorum ayda 1 çağırıyor ama ben dayanamıyorum, tüp bebekler, çok tedirginim, görünce rahatlıyorum🥰