Ben de 13+4 haftalık hamileyim. Şubatta doğumum olacak inşallah. Cinsiyetimizi bu hafta öğrendik doktora defalarca emin misiniz diye sordum eminim dedi Allah’ın izniyle oğlum olacak 💙🧿 hepimize kolaylıklar diliyorum. Tez zamanda kavuşalım bebişlerimize 🤰💕