38+5iz dün bi şancı girdi böyle karın ağrısı gibi dedim çok şükür geliyor sanki tabi sonra geçti bildiğin hayal kırıklığı 🤣 en ufak şancı bile girmiyor ne karnıma ne belime sanirim doğmaya hiç niyeti yok sevdi bu kız karnımı 2 gündür hareketleri çok sert hele ki gece