hllalp kizlar merhaba 😊38+2olupda hic sanci kasilma hissetmeyen var mi dogum tarihi 22temmuz görünüyor oglusumun ama hic gelmeye niyeti yok galiba
eylulvari hllalp 38+0 bugün ama sertleşmem ve sancım çok oluyor :) kızım henüz kanala girmemiş planlı sezeryan olacağı için girmesini de istemiyorum 🙈 normal doğum mu yapacaksınız
Nurecren Sibsibella Bizde bugün 38+6 olduk gece sancı ağrı var hatta iğne batar gibi oluyo sabaha bsy yok 😔 doğum kanala inmiş bekliyoruz 🤷♀️
hllalp evet bende oyle hissediyorum heycan var biran once saglikla evlatlarimizi kucagimiza alsak 🙏en basindan beri cok sıkıntıli hamilelik gecirdim artik kavusmak istiyorum
Eelmasss 38+0 kasık sancılarım oluyo ama belime vurmuşo daha erken erkek geç gelir diyorlar çatı muayenemde bi sorun çıkmadı keyfini bekliyoruz paşamın
Kbrgrc anapanda12 merhaba, daha önceleri riskiniz devam ederken kasılmalarınız oluyor muydu bende serklajlıyım da o yüzden merak ediyorum
eylulvari Nergis34 sezeryan istiyorum demedim :) çatım dar, bebeğimin boynunda kordon var, gebelik şekerim var ve biz bebeğimizi bu durumda riske atmak istemiyoruz. bazı durumlarda zaruri sezeryan oluyor bizde olduğu hibi
Karvilsu Benimde 22 Temmuz .rahim agrısı çok oluyor geriliyor doktorum assa indiği icin oluyor dedi.birde arada adet sancısı gibi yalancı. Sancılar bir an. Önce doğsun istiyorum