Fatmada hllalp benim de 22 temmuz gözüküyor ama daha erken bekliyorum nedense 🙈❤️ Gelsin istiyorum artık
Bsrksc Tam 38 haftayız. 2 haftadır 2 cm açılmayla bekliyoruz. Nst de sancı hafif var nişanda geldi. Hayırlısıyla inşallah 🙏🏼
Nurecren Sibsibella Bizde bugün 38+6 olduk gece sancı ağrı var hatta iğne batar gibi oluyo sabaha bsy yok 😔 doğum kanala inmiş bekliyoruz 🤷♀️