Arkadaşlar geçen gün yazmıştım buraya bebeğimin kalp atışları çok düşük diye. Maalesef dün kontrole gittiğimde doktorum bebeğimin kalp atışını alamadığını, kalbinin durduğunu söyledi. Hatta zorunlu kürtaj yapmak zorundayız dedi. Ve ben inanmayıp başka bir doktora daha gittim o da aynısını söyledi. Dünden beri o kadar kötüyüm ki anlatamam size. Şimdi doktorum benden kürtaj günü için aramamı bekliyor, çok bekletme psikolojin iyice bozulmasın dedi. Bıraktı gitti beni yavrucuğum. Bu böyle bir acıysa,kucağına alıp sonra kaybeden annelere Allah sabır versin. Dünden beri geri getirebilecekmişim gibi ağlamaktan helak oldum ama canım çok yandı işte meğer ona öyle alışmışım, öyle bağlanmışım ki... bildiğiniz bittim..