Smg38 evet doktor da aynı şeyi söyledi. Düşüklerde ve kalp durmalarında aslında vücut sağlıklı olmayacak bebeği yeni sağlıklı bebek için sonlandırıyor. Acını anlıyorum ama bu da bir kader dedi. Zaten işte bu ilk 3 aylık dönemde ya düşük ya da böyle kalp durması riski çok yüksekmiş ve nerdeyse 4 gebemden 2 si özellikle ilk gebeliklerinde yaşıyo bu durumu dedi. Sanki bekledikçe canlancakmış gibi hemen gitmek gelmiyor içimden. Hatta dün öğrendiğimde, bugünden ötürü istersen yarın sabah erkenden gel dedi ama ben gidemedim. Benim en azından bu bebekteki hikayem sonlandı maalesef ama umarım Allah senin karnındakine sağlık sıhhat versin ınsallah.