Sedahatun kr1907 herkes daha çok erken olduğunu söylüyor, ama arkadaşlar park yatak ve araba verdiler ☺️🙏🏻
cinarsirac 6 martta hamile kaldım 11 aralık görünüyor ama büyük ihtimalle kasımda alırlar çünkü sezeryan 🌸
Elosunannesi KAyse aaa ne buyuk tesaduf benim de 22 aralik hatta son adet tarihim 15 aralikdi doktr gec dollenme olmus dedigi icin 22 marta cekti tarihi boyle de olunca 28 aralik da dogum olucak 15 +5 iz suanda
KAyse Gde1307 12 haftalıkda erkek dedi 13 de kız dedi 15 de yine erkek dedi dur bakalım cuma günü ne diycek😪
Hazalersin KAyse 18 mart ama tahmini dolum tarihimi bilmiyorum muhtemelen 23 aralık falan olur heralde ikinci gebelik 😅
Gde1307 KAyse seninki nazlı çıkmış desene annesi, cuma günü gösterir hiç merak etme 😊 Allahım gönlünden geçeni nasip etsin inşallah 🤲🏻 Sağlıklı sıhhatli kucaklarımıza almayı nasip etsin 🌺
Cigdem30 Yoann canim 12 haftalik erken ama tekrar baktir cunku o haftalarda erkek ve kız organlari ayni gornuyor kizlardaki cikinti yavas yavas iceri girmeye baslayinca cinsiyetler daha net gornur
_Kubraa53 ZehraAlbayrak 4 mart en son adet gününse evet. Cnkü ona göre bakılıyo . Ben öyle biliyorum. Ona görede hesaplanıyo :)