Duuyguum tam bi komedi cinsiyet olayımız önce erkek dedi sonra kız dedi .biz isimleri hazırlamıştık hep öyle hitap ettik şimdi evladımız diyoruz 😄😄 ya ben şu sarı gri renkli bebek eşyalarını çok beğeniyorum açıkçası o renkler ağırlıkta almak istiyorum 😊😊😊 yani kız ya da erkek fark etmeksizin kullanılsın. Ben bir de hastane için neler alıncak onlara bakıyorum malum bebişlerimiz kış bebişi.ay bi de şu popişlerinde ponpon olan zıbınlardan alıp fotoğraflarını çekmek istiyorum ❤️❤️❤️❤️