Yoann Biyolog bizim de oğluşumuz geliyor 🤗 12+4 te öğrendik gösterir mi dedik de bu kadar net görmeyi beklemiyorduk 😁 https://hizliresim.com/6D5A2v
Cigdem30 Yoann canim 12 haftalik erken ama tekrar baktir cunku o haftalarda erkek ve kız organlari ayni gornuyor kizlardaki cikinti yavas yavas iceri girmeye baslayinca cinsiyetler daha net gornur
kr1907 Duuyguum bende anne yanı beşik alıcam e e bebekten baktım önce netten sonra yerinden hiç göründükleri gibi değiller gidip almak Lazım dedim netten yanıltıcı olabiliyor
Duuyguum kr1907 netten de baya alan var memnunlar ama bilemiyorum hem gezerim hem netten bi araştırma yaparım bende görerek almak daha iyi tabi
Eyomi48 Duuyguum yok canım henüz alışveriş yapmadım 25.haftada başlarım şimdilik kendime alıyorum. Kremdi elbiseydi gecelikti😂😂😂😂
2705merve 1ocak görünüyo tahmini doğum tarihi karnım şimdiden çıktı sanki kaç kilo aldınız kızlar cinsiyetine erkek dedi 13.haftada sağlıcakla büyüsünler ve doğsunlar inşallah
Elif4535 Nzlkca bu ay kendimi toparladım ilk aylar mide bulantisindan artık bitkin düşüyordum ki çok şükür bu ay ıyim rahatim
NurGrlek Biyolog 4 defa farklı doktor erkek dedi enson gecen gittim %80 erkek dedi ama ayrıntılı ultrason bekliyorum 😁 16 aylikta kızım var💜
Biyolog NurGrlek %80buyuk oran canim inşallah erkek olur . 1 kızın varmis 2 duyguyuda tatmış olursun 🥰 benim ilk cocuk erkek gönlümden geciyodu öylede oldu😍
Yoann Biyolog Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻 Evet çok erken öğrendik biz değişmedi de ❤️