KAyse Munise bende 12 haftada erkek dendi ama 13 de kız dendi 15 de erkek dendi 16 da ne diyecek dur bakalım 😝
Sheida Sat 23 Mart benim de :) 28 Aralık gözüküyor tahmini tarih. Cinsiyete %80 kız dedi dr. Ama Cuma günü randevum var kesinleşir herhalde 😊
Duuyguum kr1907 yatağı iÇin kız anne yanı yanı beşik alacağım ya çarşafı yastığı pikesi vs yorgan yaptırırım bi tane de ben daha liste felan yapmayacağım ağır olan eksikleri halledeyim sonra başlicam bakımıdır zıbınlarıdır tulumlarıdır falan
kr1907 Duuyguum bende anne yanı beşik alıcam e e bebekten baktım önce netten sonra yerinden hiç göründükleri gibi değiller gidip almak Lazım dedim netten yanıltıcı olabiliyor
Biyolog Cinsiyetler neler aralık 2019 anneleri???? Kasim ayi hep kiz okudum. Bizim oglusumuz geliyor🥰
Yoann Biyolog bizim de oğluşumuz geliyor 🤗 12+4 te öğrendik gösterir mi dedik de bu kadar net görmeyi beklemiyorduk 😁 https://hizliresim.com/6D5A2v
NurGrlek Biyolog 4 defa farklı doktor erkek dedi enson gecen gittim %80 erkek dedi ama ayrıntılı ultrason bekliyorum 😁 16 aylikta kızım var💜