Deletedmom0065 KAyse benimde normalde son adet tarihim şubat sonuydu ama ben mart ortasinda hamile kalmışım:) şuan ultrasonda 15+4 üz bakalimm aralik gibi gözüküyor benimde
Duuyguum kr1907 bende beşik ve araba bakıyorum nevresim takımı hastane çıkışlarını kesinleştirdim ama bebek arabası ve anne yanı hiç karar veremiyorum hangisi diye
Eyomi48 kr1907 hangileri cazip geldi ?kullanışlı olan dolmuşta falan yer kaplamayacak olanlar var mı?
Sedahatun kr1907 herkes daha çok erken olduğunu söylüyor, ama arkadaşlar park yatak ve araba verdiler ☺️🙏🏻
Ancelina Duuyguum bana bir erkek olabilir dedi bi kız olabilir dedi. Ama soru işaretleri🙃Cumartesiyi bekliyoruz
kr1907 Duuyguum nevresim takımı ne için hastahaneye mi götüreceksiniz ay ben hiç birşey bilmiyorum 😀 önümüzdeki haftalarda liste yapıcam bugün hep bebek arabası baktım
Duuyguum kr1907 yatağı iÇin kız anne yanı yanı beşik alacağım ya çarşafı yastığı pikesi vs yorgan yaptırırım bi tane de ben daha liste felan yapmayacağım ağır olan eksikleri halledeyim sonra başlicam bakımıdır zıbınlarıdır tulumlarıdır falan
_Kubraa53 Skbn01 Seninle benim aramda da cok az var :) bende 4 martta hamile kaldım. Hadi bakalım ilk kim doğurcak 😂😂😂
Munise 15 Mart sat, 20 Aralık inşallah doğum🥰 erkek bebişimiz olacak 13.haftamızda öğrendik cinsiyetimizi🐣❣️
KAyse Munise bende 12 haftada erkek dendi ama 13 de kız dendi 15 de erkek dendi 16 da ne diyecek dur bakalım 😝
_Kubraa53 ZehraAlbayrak aynıı günn 🙋🏻♀️😀 Bende 4 martta hamile kaldım. Belkide aynı gün doğuma gidicez ☺️