Eyomi48 Bi de hanımlar çok üzgünüm belki kırk kez sorulmuştur ama kilo artışınız be durumda benim son 1 haftada arttı hatta karnım çok belirgin normal mi acaba?
Duuyguum Eyomi48 evet benim de bu hafta birden çıktı kıyafet almak zorunda kaldım gerim geriliyor karnım
Eyomi48 KAyse aslında güzel ama bugün bi kadın gördüm 8aylık sadece karnı var ve ben şu haftada tosbik ki çok dikkat ediyordum 1 hafta bozdum şiştimmmm☹️☹️☹️☹️
_Kubraa53 ZehraAlbayrak aynıı günn 🙋🏻♀️😀 Bende 4 martta hamile kaldım. Belkide aynı gün doğuma gidicez ☺️
Eyomi48 Duuyguum aynen çok tatlışlar ama şu eski kıyafetlerimi hala giyiyorum diyenlere de özeniyorum. 😂😂😂
Nazouz 9 Mart’ta hamile kaldım 14 Aralık’ta Doğum olacak inş hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım 🙏🏼🧿👼🏻
Ayse2161 Elif4535 benim de aynı.doktor %95 kız dedi ama güvenemiyorum.kız bebeğe hamile olanlar tepkileri nasıl.benimki kendini top gibi yapıp duruyor.büyüklerim top gibi duruyorsa kesin kızdır diyor😌sizce??
novice_mom KAyse Sat 7 mart , doğum 12 Aralık’tan 5 Aralığa kadar çekildi. Erken döllenme bebeği olduğu için gelişimi önden gidiyor. Bu gidişle benim minnoş kasım sonu gelecek gibi 😅🥰
Duuyguum Eyomi48 ama ben dört kilo vermiştim bu hafta bir kilo almışım tekrar karnım çıktı öne doğru sadece imkansız bu haftalarda hala eski kıyafetleri giymeleri 18. Hafta da canım bebeğe alışveriş yaptın mı hiç
Eyomi48 Duuyguum yok canım henüz alışveriş yapmadım 25.haftada başlarım şimdilik kendime alıyorum. Kremdi elbiseydi gecelikti😂😂😂😂