Htc70 hiç korkmayııııın :) Çarşamba günü spinal sezeryana girdim ve o kadar çok korkuyordum ki, Doğumun olacağı gün hüngür hüngür ağladım ameliyata ağlayarak girdim, ama hiç bir şey hissetmedim ve gülerek ameliyattan çıktım :)) ben epidural istemiştim anestezi uzmanı o gün spinal daha uygun dedi zaten çok farkı da yok arada, 10 Temmuz 16:30 da ameliyata girdim ama hazırlanma süreci vs bekletiyorlar sizi ve ameliyathane de sakinleştiriyorlar 17:00 gibi Sanırım belime iğne vuruldu ayaklarım hemen ısınmaya başladı, o an ben çok susuzluk istemiştim daha sonra perdeyi getirdiler doktorlar başladı hemşireler zaten sizinle muhabbet ediyor, tabi dokunmaları hissediyorsunuz evet ama sadece his acı yok ben ben hissediyorum herşeyi kesmeyin diye bağırdım:) doktor birşey sürüyor karnıma sıcak mı soğuk mu dedi sıcak dedim tamam uyuşmuşsun çünkü sürdüğüm ilaç buz gibi demişti:) 10 dk sonra bir ağlama sesi o anki duyguyu asla anlatamam yaşanması lazım :) bebeğimi yanda bekleyen çocuk doktoruna teslim ettiler orada kontrolleri yapıldı ve onu çıkartılar. Daha benim biraz miğdem bulandı ve başım döndü sabah 7 de kahvaltı yapmıştım sanırım kan şekerim düştü miğdem bulanıyor başım dönüyor diye bir kaç kere söylendim burnuma oksijen getirdiler ama sanırım başka bir şeydi burnundan nefes al dediler sonra Ameliyat bitti diye bir ses uyumuşum :)) sanırım hafif bir sakinleştirici yapıldı 17:50 de ameliyattan çıktım :) ve çok şükür herşey yolunda :)🙏🏻