Htc70 ilk doğumumu spinal yaptım. Korktuğum icin genel istiyordum. Ama doktorum genel uyursam bebeğe anestezinin hemen ulaştığını, spinalde anestezi ulaşmadan bebeği çıkardıklarını söylemişti. İğneden bile korktugum halde o belden yapılan iğneyi hissetmedim. Karnınızın da kesildiğini hissetmeniz mümkün değil. Dokunmalar hissediliyor. Ama asla acı yok.