Uraz_12 yaaaa böylemi oluyor dogum belirtisi isalim var afedersin ama bende onu kan demir hapı yapıyor diye düşünüyorum başlı başına dogum belirtisi degildir diyorum
😁 Şak diye dogururum o zamsn inşallah ama nebilim ya kızım inatçı çıktı babasını bekliyor
😁 😁 😁 😁