NimetDilmen Bende sizinle aynı durumdayım 39+3 olduk bugün dün kontrolum vardı.Normal olduğu için bekleyeceğiz diyor doktorum.Bi sıkıntı olmadığı süre 41 e kadar bazende 42 ye kadar bile bekliyorlarmış 😰Son zamanları beklemek gerçekten çok zor hayırlısıyla sağlıklı bı şekilde alalım bebisleri kucaklarimiza